۳ پاسخ

حالا من دوتا خورده بودم بچه یجا واینمیستاد😂😂

نفخم میکنی سونو بد نشون میده😂😂من سر پسرم خوردم دکتره ولم نمکرد انقد بم حرف زد🤣🤣رانی گازدار😁

خخ بستنی میخوری کافی بود منم شیر کاکایو خوردم بچه تکون نخورد رفتم بستنی خوردم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا💜 مامان کیاشا💜 هفته پانزدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیایش مامان نیایش روزهای ابتدایی تولد
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری