دوستان برای تاریخ سزارین ۹/۲۹ خوبه یا ۱۰/۱ 😬

۱۶ پاسخ

شخصیه ولی خب یک ده بنظرم

یک ۱۰ ، ولادته چه جالب الان دیدم

منم ۲/۱۰

من ۲۸.۸ می‌خوام برم

۲۹.۹ بنظرم

یک ده خوبه

چه انتخاب خوبی، بزن شب یلدا .من و شوهرم آذر ماهی هستیم.

۲۹/۹

۲۹/۹

یک ده بهتره

۱ /۱۰

۲۹/۹.

هرچی زودتر بهتر😂😍

دقیقا منم تو این دو تا تاریخ موندم 😂

شب یلدا که خیلی خوبه. ما هر سال شب یلدا واسه داداشم تولد میگیریم.

1,10شبشو اگه جشن تولدبخوای حساب کنی باشب یلدا بایدبگیری بعضیا دوست ندارن بعضیا دارن.شخصیه ولی من بودم شاید۲۹،۹انتخاب میکردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی