سزارین رو ی هفته ده روز زودتر ورمیدارن
معلوم نیست از الان
والا دکتر مهاجری برا منم ی جوری حساب کرده ۳۹ هفته میفتم چون انتی زده ۶ فروردین دکترمم گفت ۲۹ اسفند همون ۱ فروردین برمیدارم
عزیزم ۳۰ فروردین بعنی؟؟؟
دقیق نیست اصلا
مثل دکتر من😑میگم تاریخ زایمانمو زده ۳۰ فروردین با ان تی دکترممیگه نه هفته ب اول اردیبهشت حساب کن🫠آخههه چراااا
۳۸ هفته اصولا سزارینمیکنن
فک کنممیخواد منو ب زور طبیعی بزائونه
من دکترم گفت فقط با انتی محاسبه میکنم
انتی برا من زده۲/۲۸ آنومالی زده۲/۳۱
از ان تی باید تاریخ بزنه
بستگی به دکترت داره مثلا دکتر من میخواد ۳۹ هفته و ۲ روز سزارینم کنه
۳۸ هفتگی برمیدارن هنو مشخص نی ک باید ۳۶ سونو بری معاینه شی بعد میگن بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.