خانما شما هفته چندم پرونده سازی و دکتر رفتید ؟

۳ پاسخ

من به محض اينكه جواب آزمايشم مثبت شد رفتم دكتر🥰

من اول از ماما وقت گرفتم چون کارای اولیه نیاز به متخصص نداره . اول بتا بعد سونوگرافی قلب و بعدش ماما ازمایشای بارداریو نوشت همه رو انجام دادم تو ۹ هفته رفتم متخصص زنان .

عزیزم دکترتو که باید بعد آزمایش بتا بری که بهت قرص ویتامین میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد