من به محض اينكه جواب آزمايشم مثبت شد رفتم دكتر🥰
من اول از ماما وقت گرفتم چون کارای اولیه نیاز به متخصص نداره . اول بتا بعد سونوگرافی قلب و بعدش ماما ازمایشای بارداریو نوشت همه رو انجام دادم تو ۹ هفته رفتم متخصص زنان .
عزیزم دکترتو که باید بعد آزمایش بتا بری که بهت قرص ویتامین میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.