۷ پاسخ

علائم رفلاکس چیه دخترمن استفراغ وخس خس سینه داشت الان بهتره دکترگفته بوددوماه دیگه بیارنبردم دیگه ممکنه بازبدتربشه

شیر خشک الفا امینو خیلی هم عالی است امیرازول و دومپریدون
یه سری شیر خشک الفا امینو دارم که فقط دکتر گوارش میتوانه بنویسه و داروخانه بده مخصوص الرژی و رفلاکس هست
هرکی خواست تماس بگیره ۰۹۱۳۲۴۰۵۷۹

اره فاموتیدین

اس امپرازول میدادم الان شد نکسیوم ۴۰ یک چهارم ولی نمیخوره به زور بهش میدم

من اس امپرازول میدم ولی تاثیری نداره امروز میخوام ببرمش دکتر

نکسیوم

اس امپرازول
البته امروز ميبرمش فوق تخصص گوارش ببينم اون چي ميگه خيلي طولاني شد رفلاكسش
فوق تخصص نوزاد يا امپرازول ميده يا فاموتادين كه بي اثره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی