۲ پاسخ

بچه معمولا تا سه ماهگی سرما نمیخوره ... رفلاکس داره

ریفلاکس داره سرما نخورده

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی