سونوی رشد کی بریم بهتره

۱۳ پاسخ

برا من ۳۰ هفته دکترم نوشته

۳۰هفته

به من دکتر واسه هفته ۳۳ داده

دکتر پریناتالوژی ۲۸ هفته برام وقت گذاشت

برا من ۳۱ هفته نوشته

۳۲ هفته

من یبار ۲۷ رفتم یبارم ۳۲
دوباره برای دوشنبه ام ۳۷ هفته وقت دارم

من میخوام همین هفته برم برام نوشت دکترم ک برم

دکتر من گفت 32

من ب دلخواهي رفتم، 33هفته

دکترمن ۳۱هفته نوشته برم

یع هفته دیگ برو بعضیا ۳۰ یا ۳۲ میرن ولی بنظرم ادم ۲۸ هفته بره زودتر میفهمه وزنش کمه حداقل غذاهای مقوی ودارو استفاده میکنه بهتر میشه دیگ

دکتر من گفت ۳۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری