۱ پاسخ

وقتی جیش داره خیلی گریه میکنه.البته یه ازمایش ببرش و اینکه اگه ختنه نکردین ختنه بشه بهتره پسر من ختنه شد بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۱ ماهگی