نفخ چق بدهههههه کُشتم از صب...

۷ پاسخ

خیلی

اره خیلی حالا غذای نفاخ هم زیاد نمیخوریم

من دایمتیکون‌میخورم حالمو یکم خوب‌میکنه

غذای نفاخ نخور
مث فلافل من ک میخوردم خیلی اذیت میشدم

من فقط فقط چای زنجبیل حالمو خییییلی خوب میکرد
فقط کم بریز اندازه عدس

منم درگیرشم 🥺

اجی من بد قرصم نمیتونم بخورم چیکار کنم فولیک اسید ویتامین به زور میخوردم الان اصلا نمیتونم بخورم تا میخورم بالا میارو

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی