۱۳ پاسخ

خیلی دوست دارم ولی نمی‌خورم
خاصیتی نداره

ارههه عاشقشم

اره منم چندباری بااینکه فصلش نبودولی درست کردم خوردم تازه تیروییدم هم کم کاربودولی چون قرص استفاده کردم عرض چهل روز شکرخدانرمال شدم

من از ترس تیروئید نمیخورم

وای خیلی دوس دارممممم🤤🤤

آره 🤤🤤

من همه نوع ترشی میخورم عاشقشم😢🤦‍♀️

به به

بله.....من لیته ام میخورم

اری زیاد

آری آری🤤😍

اووف آره

آره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری