۴ پاسخ

مثل سونوگرافی هست، الان خیلی از پزشکها بعد از انومالی برای اطمینان از سلامت قلب جنین توصیه میکنن انجام بشه بهتره

عزیزم من انجام دادم پنج دقیقه میشه دقیقا مثل سونوگرافی هست اگر بتونی انجام بدین خیلی خوبه چون قلب جنین به طور کامل بررسی میشه هزینشم ۲۴۰۰ از من گرفتن

مثل سونوگرافیه یه ربع بیشتر طول نمیکشه.
اگ دکترت گفته انجام بده..

وقتی دکتر نگفته لازم نیست من ک انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری