۱۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ایشالله نی نی هاتو سالم بغل بگیری به امید خدا..گلم چندتا سوال دارم واقعا دارم دق می‌کنم دکترا بهم میگن یکیو حذف کن ولی نمیخام ۱۰ روز دیگه میرم سونو ببینن سرکلاژ میشم یا نه الان مشکلی چیزی ندارم ولی همه کارای خونه رو خودم انجام میدم توالت فرنگی ندارم جاروبرقی غذا بچه ها کلا کارم خیلی زیاده ینی سرکلاژ میشم یا برام ریسک زایمان زودرس زیاده؟؟😭😭😭

سلام عزیزم شما سرکلاژ هم شدی؟

سلام عزیزم خدا نی نی هاتو حفظ کنه گلم منم سه قلو دارم میشه یه راهنمایی کنید ک تا الان چطوری استراحت اینا میکنید تا انشالله منم انجام بدم اگ خدا خواست بتونم به هفته های بالا برسم گلم ممنون میشم تجربتو بهم بگی🙏🏻🫂

إلهی آمین ان شالله همه مون به سلامت این دوران و تمام کنیم و بغلشون بگیریم

ای جانمم عزیزمم من شکمم زیاد بزرگ نشده هنوز
خوب کاری مکنی منم همین طور مراعات میکنم

خوبه خداروشکر خداحفظشون کنه

فعالیت داری کار هاتو خودت انجام میدی

سرکلاژ یا پساری نداری
منم دوقلو اخرین بار انومالی چک کردم ۳۴بود جدیدا نرفتم ببینم چنده

سلام عزیزم خوبی امیدوارم حال خودت و نی نی هات خوب باشه منم تقریباً هم هفته شا ام خواستم بدونم علایمت چیاهستن من کمردرد و درد لگن
طول سرویکست چقدره

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون و

سلام عزیزم شما کجا ای وی اف کردید پیش کدوم دکتر مثبت شدید؟

منم همینم

قربونت استرس نگیر طبیعیه

منم همینجوری بودم خوب شدم فعلا ک یبوست نداری چیزای ملین بخور ک فشار ب کلیه هات نیاد چون میگن سمت چپ از کلیس

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وششم بارداری