سلام بچم شد الو بخارا😆🤩

۸ پاسخ

من پیازههههه😂🧅

وای خداااا، مال من هنوز بلوبری هست😍

😅مال من خیار شده 😅😄

عزیزم چه بامزه😄😄

برای منم فردا میشه 😁 اصلا نمیدونم چیه الو بخارا😂

ای جانم بسلامتی 😅

بچه منم هفته قبل بود😂😂😂اونقد میخندم
زده بودم تو گوگل نمیدونستم الو بخارا چیه
هرروز به همسرم میگم توت فرنگی مون سلام داره😂

بچه من آواکادو🥺😂🥑🥑

سوال های مرتبط

مامان مهدی و... مامان مهدی و... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی