۳ پاسخ

اره من ميدم ب سلنا سه سيسي سرما خورده

شربت خوبیه ولی سرچ کن فک کنم با دیفن هیدرامین و سیتریزین تداخل داره حواست باشه

زادیتن که خارجیشه بهتره ب نظر من

سوال های مرتبط

مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی