۱۰ پاسخ

ان شاءالله که این بار گل پسرت رخ مینماید عزیزم👼🏻🤲🏼🩵

قبل سونو بستنی کاکائویی بخور

چرا بار پنجم ؟؟؟؟میشه برام توضیح بدی
برای منم نوشته یکبار دیگه برم من استرس گرفتم

ینی پنج باره سونو انومالی میری ؟؟

چرا؟چجوریه مگه

اخی چه پسر شیطونی😄این سنو مثل سنو ان تی زمان خاصی نداره ؟

ان شاالله فردا شازده عزیزمون رخ می نماید 🤗

پسری از الان تنبله 😂 بگو مرد پاشو ولی منم همین بودم.

از همین الان داره واست ناز میکنه😂

یعنی پشت کرده

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری