تکمیلی برای ما البرز عالی
منظورت از بیمه چی؟تکمیلی یا پایه؟
منم سزارین اختیاری بودم به دکترمم میخاستم زیر میزی بدم قبول نکرد بالاخره قرار شد برم تبریز بیمارستان دولتی عمل شم که ۱۵ میلیون خرجش بود ولی کیسه آبم پاره شد و تو شهر خودمون با ۱۰ میلیون تموم شدم حالا بیمه تامین داشتیم که اصلا نگرفت بچه اولو... طبیعی وحشتناکه من بیمارستام بودنی صدای مامانا تا بخش میومد😑 اونم معلوم نیست چند ساعت بکشه تا دردت شروع بشع
یکی بیمه تکمیلی داشته باشه عالیه
ما تامین اجتماعی داریم کلا ۶تومن از هزینه های دکتر و بیمارستان. و دادن
نیروهای مسلح
برا بیمه عمر پاسارگاد خوبه
بیمه برا چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.