۴ پاسخ

نه معمولا بالای ۶/۷ بار ابکی هم باشه اسهاله

عادیه گلم
اگر شل باشه اسهال محسوب میشه دکتر ب من اینجوری گفت

نه عزیزم ۵بار در روز عادیه بدون گریه باشه
و اینکه بچه با بچه متفاوته یکی از ۶روز یبار میره یکی تو روز ۵ بار میره نگران نباش

اگه شل باشه جذب پوشک بشه و‌پشت هم باشه اسهاله

سوال های مرتبط

مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۲ ماهگی
مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۲ ماهگی
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی