ازمایش قندم خوبه یا زیاده

تصویر
۴ پاسخ

آزمایشت مثل آزمایش منه قند یک ساعتت بالاست دکتر برامن قرص متفورمین نوشت

قند ناشتا و دوساعته خوبه یک ساعته ات یه کم بالاست

بعد از قند یک ساعت فکر کنم متفورمین ۵۰۰ بهت بدن با بگه با رعایت غذایی برطرف میشه

قند ناشتات خوبه
قند یک ساعتت یکم بالاست
قند دو ساعتت خوبه فکر نمیکنم بد باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری