حقیقتا سرلاک خوشمزیه😋🤌🏼🩵

تصویر
۵ پاسخ

سرلاک اپتامیل؟ چه جالب نمیدونستم اینجوریشم هست اینا چندن؟

از کجا و چند خریدی بگو لطفاا

سلام گلم میشه بگی چه جوری خریدی؟حضوری،غیرحضوری؟

عزیزم از کجا خریدی؟ بچه خوب میخوره؟
من ب دخترم تا حالا سرلاک داروخونه ای و از این چیزا ندادم
دکترش میگفت بده ولی نمیدونم چی بگیرم ک خوشمزه باشه و بخوره

اینا مواد نگهدارنده راره

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۱ سالگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی