۹ پاسخ

اسیدفولیک کارهمون کندرومیکنه نخوری بهتره چون باعث پیش فعالی میشه

نه من حوصله بچه شلوغ نداشتم نخوردم همینحوریش پدرم در اومده😁😁😁

من سر پسرم خوردم از اون تلخاش حالا پسرم بیش فعاله اروم و قرار نداره دائم در حال حرکت و بازی خستگی نداره اصلا 😅

من الان میتونم بخورم یان؟اصن چرا میخورن؟

نخوريااااااا بچه پيش فعال ميشه

مگه چن نوع کندر داریم من تاحالا اینو نشنیدم

میگن سه ماه اول فقط

کندر خوراکی میخورم من اونم خیلی کم در حد چندتا خوردم
ولی نر میگن دودی هست و نباید بخوری

من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۱ ماهگی
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری