من خیلی میخورم
ارههههههه من چند ماهه اول فقط خیار میخوردم
به نام خدا از شروع ماه دوم تا پایان ماه سوم رو کلا با ماست خیار زنده بودم هیچی جز اون نمیتونستم بخورم 😂😂😂
الانم همچنان ماست خیار میخورم
ماست پروبیوتیک
من اوایل خیلی میخوردم
اوه تا دلت بخواااااد ماها اول فقط اب دوغ خیار ،خیار ،خیار ماست
اره من میخورم
خیار نه ولی ماست آره هرروز میخورم
خیار یه مدت قاطلش بودم الان خیلی کم هرازگاهی
آره
خنک خوبه
نعنا خشک هم بریز
هر روز میخورم عالیههه
اره من خیار ماست
خیار و نمک
خیار و گوجه
انقذ خورددددم😋
من دارم میخورم😂
اره من تقریبا هرروز خیار میخورم خیلی دوست دارم
سلام بله من خیلی میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.