۱۳ پاسخ

من سیرابی شیردون خوردم

من خیلی میخورم

آره مشکلی نداشت
دوبار هوس کردم و خوردم

منم یک یا دوبار خوردم

منم ۳ بار خوردم

منم چن بار خوردم مشتی ها

بلی من اوایل بارداریم

ارع عزیزم من دوبار خوردم ولی فقط بنا گوشتش‌ رو با مقدار کمی چربی ‌

من خوردم

بله من تو 3ماهگی خوردم

من خیلی

بله منم چند روز پیش خوردم.بیشتر از آبگوشتش خوردم چون از خود گوشت بدم امده

من امروز خوردم😁

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دُرنا مامان دُرنا ۲ ماهگی
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی