خانمها شما کله پاچه میخورید تو این دوران

۱۳ پاسخ

من کلا دوست ندارم

من ی بار خوردم . کلا کم میخوریم ولی طوری نیست که بخوری .

من متنفرم از کله پاچه 🫣

من هرهفته میخورم البته از فروشگاه تمیزکرده وبسته بندی شده میخرم مامانم برام درست میکنه. خیلی هم مقوی وعالی

اره من زیاد خوردم تقریبا ماهی یبارو خوردم

منم خوردم دیروز ولی زیاده روی نکردم

من دو سه بار خوردم ولی میگن مغز و چشم نخوری بهتره احتمال آلودگی شون بالاست

میگن بعد از زایمان خوبه

اره الان 5ماهم هفته ای یه بار میخورم😋

اره زیاد خوردم من

من خوردم ولی کلا در حد دو سه وعده

من که چربیم بالاست از اول نخوردم

نه چون بدم میاد قبلا اینجوری نبودم تو بارداری شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دُرنا مامان دُرنا ۲ ماهگی
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی