کله پاچه تو ۵ ماهگی ضررداره

۹ پاسخ

منم خوردم مشکلی پیش نیومده😀

من سه بار خوردم آخه دیگه تو خواب می‌دیدم دارم میخورم دلم میخواست

ن چ ضرری من خوردم
خیلیم خوبه

کم بخور من خورم دوروز نمیتونسم چیزی بخورم

تا جایی که من یادمه،همیشه میگفتن بخوبه،برای حالت تهوع هم خوبه
باز جدیدا مدشده میگن بده،من تا حالا سه‌بار خوردم،خوبم خدارو شکر

کله پاچه، جیگر.. باید با حتیاط مصرف بشه ..

وای نه بخور نوش جونت

نه من ماه های قبل می‌خوردم خیلی هم خوبه

من که خوردم و میخورم چیزی نشدم

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری