دلدرد و نفخ میاره نخور
سلام مامانا بی زحمت میشه جوابما بدین کیا تو دوران شیر دهی قرص سیبل مصرف میکردن ؟ دکتر بخاطر لکه بینی بهم داده گفته روز ۳ پریودی بخورم .لطفا اگر تجربه ای دارین بگین ممنونم ازتون
چرا داره نخور حالا یه کوچولو بزار دهنت نفستو بکش
نفخ داره بعدش عرق نعنابخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.