بلال ضرر داره برای دیابت بارداری ؟

۹ پاسخ

نه بابا بخور منم میخورم

ذرت چون نشاسته داره قند داره مثل برنج و نون ولي كم بخور يكم اشكالي نداره

اره عزیرم شیرینه قندش بالاس نخور

برای وزن گیری نی نی خوبه ولی اگه دیابت داری کم بخور

کم مصرف کن ولی بخور اگر دوست داری

باید کم مصرف شه
چون قند رو میبره بالا

نه بابا بخور نوش جونت

نه عزیزم

فک نمیکنم.

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی