خیلی سوزش معده دارم 😖😖

۶ پاسخ

منم فاموتیدین داده خیلی خوبه

فاموتیدین بخور

منممم بعد هر وعده رفلاکس دارم‌
سوزش معده

موهاشههع

برامن دکترقرص فاموتیدین داد،عالی بود،خیلی اثرکرد،من سوزش معده ام از10شب شروع میشد گف یدونه قبل شام بخور

سیب بخور یا شیر

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی