۱۲ پاسخ

نود درصد🤣🤣
همه هم میگن ما نمی‌زنیم 😐🙁
در صورتی که ما زدیم 😀😎

آره واقعا. موضوعات تکراری زیاد مطرح میشه. در حالی که یه کلمه سرچ کنن اون بالا کلی نظرات رو میاره. نیاز نیست هر روز بگیم شما واکسن آنفلوانزا زدین یا نه🤣🤣🤣

والا طرف اومده میگه شوهرم میگه نزن
خانوما به نظرتون بزنم؟
واقعا به بعضیا هیچی نمیشه کفت

باز واسه ما همه از واکسن بچه ها میاره

دیگه مهلتشم داره تموم میشه. هنوز با شک و تردید میپرسن.

والا چیه این واکسن اصلا

آره خب همه ذهنشون درگیر اینه که بزنن یا نه

تقصیر هواست خب😂 من خودم چند روزه درگیرشم

آره 😂😂😂😂

منکه وارد میشم همه ازروی علائم و ازرپی ظربان قلب و عکس سونو جنسیت میپرسن یاسوالای چرت این ضرر داره اون ضررداره😂😂

حالا خوبه یا بد ما زدیمش

دقیقا😂😂خب سوال دارن دیگه میپرسن

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی