۲ پاسخ

من که خوردم نمیدونم نفخ دار یانه. ولی بعدش چایی نبات خوردم شست برد

بخور عزیزم سخت نگیر
عرق نعناع بخور بعدش

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی