کسی هست بچش با خوردن آد دلدرد و نفخ بگیره؟

۲ پاسخ

بله دختر من بشدت دلدرد میگرفت

بچه من استفراغ میکرد یاهم همشو میداد بیرون براهمین. فلا نمیدم بهش

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی