خانما آمپول آنفولانزا زدین؟؟؟

۹ پاسخ

اره من پنج روز پیش زدم از طرف بهداشت زنگ زدن و رفتم هلندی زدم عوارضی هم نداشت

منم زنگ زدن چون یکم علائم داشتم گفتن چندروزی صبرکن

قرار بود امروز بزنم که گلو درد داشتم و فعلا موند

بله زدم یه هفته ای میشه.

بله بله هلندى زدم

بله من زدم

اره من زدم

اره من زدم برو شبکه بهداشت محل زندگیت برا مادران باردار رایگان میزنن

نه نرفتم بزنم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی