خانما ابن پماد برا جنین ضرر ندارع

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم

روش نوشته قرص حالا چه قرص باشه چه پماد استفادش ضرر نداره ولی نباید از اپلیکاتورش استفاده کنی پماد بادست قرص هم اول واژن بادست میزاری

نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نونو 🩵✨ مامان نونو 🩵✨ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی