۱۴ پاسخ

۴ماهگی

یه هفته موندهدبود بره ۶ ماه

من شش ماهگی راحت بود واسش

من وسطای ۴ماه بود

۴۵ روزگی ختنه کردم

۳ ماهگی

۳۰ و خورده ای روزش بود وبه روش سنتی

40 روزگیش

من تو چهار ماهش بود حلقه ختنه کردم

ما ۲ماهگی ختنه کردیم
هر چقدر زود ختنه کنین بهتره

۱۴ روزگی

سه ماهگی ختنه کردم

والا من هنوز نکردم مادرشوهرم نمیزاره😐

۴۰ روزه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان حسام و داداشش مامان حسام و داداشش ۱۶ ماهگی
مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد