۹ پاسخ

منم🥲.

این خشکی لب رومنهم دارم نمی‌دونم بخاطرچیه هرچی هم چرب میکنم فایده نداره

اره من که همش سیرم
غذا هم بخورم یه ذره میخورم فوری سیر میشم انگار معده ام پره

من از اول حاملگی ی شب لبلو نزنم میترکن لبام
بینیمم همیشه کیپه باید چربش کنم شستشو بدم تا خوابم ببره

من الانم وضعیت تو رو دارم هفته های بالاتر و خدا بخیر بگذرونه

شما هم توی این هفته ها حرکتش کم تر و اروم تر شده

چع کنیم باید تحمل کرد

هی هی
بارداری تازه از ۳۵ شروع‌میشه کجاشو‌دیدی .
رسما از ۳۵‌ شروع کردن ب پاره شدم

روی پهلو چپ دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان فهد مامان فهد ۳ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی