مامانا من ایجوری میخوابم
ضرر داره؟🥹🥹🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

از این به بعد رعایت کن دیگه درست بخوابی

هر چی از همون اول درست بخوابید و رعایت کنید هم خونرسانی رحم بیشتر میشه هم اکسیژن بهتری به جنین میرسه واسه همین رشدش بهتر میشه ، و به وقت سونو رشد نرمال هس وزنش و کاسه چه کنم چه کنم دست نمیگیرین واسه وزن کمش😊

وای منم اینجوری میخوابم

وای خیلی بچه اکسیژن بهش نمیرسه

از هفته ۲۰نباید خوابید اما از الان تمرین کم بهترین حالت ب پهلو چپه که خون‌رسانی به جنین بیشتر و بهتره

اره بعدا که بچت بزرگ شد واسه بچه ضرر داره من سختمه خوابیدن نصف شبی میبینم بد خوابیدم ولی باید عادت کنیم

منم اوایل اینجور میخوابیدم
ولی دیگه نخواب سعی کن فقط رو پهلو بخوابی تا عادت کنی

من گاهی میخابیدم تا جایی که اذیت نشی

من از الان اینجوری میکنم شکمم درد میگیره چجوری دلت میاد نی نی رو اذیت کنی، تمرین کن باش بزار تا درست بخوابی

اررره ضرر داره دختر اینجوری نخاب از ۸هفته دیگ اینجوری نباید بخابی

منمم همیشه اینجوری میخابم

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ماهک🎀 مامان 🎀ماهک🎀 ۳ ماهگی