واکسن 4ماهگی چندتاس دردداشت یاتب

۵ پاسخ

بچه من یه کوچولو بدنش گرم شد فقط تو همون بهداشت گریه کرد بعدش دیگه اوکی بود استامنوفنش سر وقت بده چیزی نمیشه کمپرس سرد هم بذار دردش نمیگیره انشالله

چراسه تا

دختر من خیلی گریه کرد و اذیت شذ ولی خدا را شکر تب نکرد یعنی همون لحظه که واکسن و زد شروع کردم استامینوفن دادم هر چهارساعت یه بار تکرار کردم
روز دوم هم شش ساعت یه بار

۳تا ست ، درد داشت ، تب نه زیاد

۳تاتزریقی ۲تاخوراکی ن دردنداش تبم نداش

سوال های مرتبط

مامان 🌹حلما خانم🌹 مامان 🌹حلما خانم🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان 😍😍😍 مامان 😍😍😍 ۱۷ ماهگی
مامان آران مامان آران ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی