۵ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکش باشه.
نگران نباش، برگشتی قطره بده و کمپرس سرد بذار فردا هم کمپرس گرم

سلام واکسن رو زدی به هردوپاش زدن مثل دوماهگیه ؟

خدا بهمراهتون
اومدی تجربتو بگو
دختر منم دو هفته دیگه واکسن چهارماهگی داره
از الان استرسشو دارم

گلم عکس پسرتو بفرس

نه گلم استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری