۳ پاسخ

آپتامیل نزدیک به شیر مادره

عزیزم اگه شیرت بچه روسیرنکنه دکترخودش براش مینویسه چه شیرخشکی بهش بدی اگه هم میخای صددرصدشیرخشکیش کنی بازهم تاده روزاول بایدشیرخودت وبخوره چون اون شیراولیه خیلی قوی

شیرخشک و شیشه پستونک ک میگن اصلا نیارین

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد