۹ پاسخ

سلام عزیزم من توهفته ۱۱هستم آره میخورم

اره منم زیاد میخوردم الان یکم کمتر شده

من غذام شده بود لواشک و قره قوروت و لیموترش و ترشی همه ام مگفتن بچه سیاه کردی.خداروشکر پسرم سفید برفی 🤣بخور نوش جونت

منم خیلی دوست دارم اما الان حالم بد میکنه

اصلا به این حرفا گوش نده هرچی دوس داری بخور من انقدر‌بدویار بودم و چیزایی که میگفتن بده و بچه رو زشته میکنه میخوردم الان شکرخدا بچم واقعا خوشگل و‌زیباست😍😍

بچه رو سبزه می‌کنه🌚

من اولا زیاد میخورم الان میلم نمیکشه

چرا زیادش بده

من اوایل

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باران💕ساحل مامان باران💕ساحل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری