سلام عزیزان
هوس قره قروت کردم بخورم بدم نیست؟

۴ پاسخ

نه راحت باش .ولی اگه اسید معدت بالاس یکم معدت اذیت میشه و شاید تهوع بگیری .من یه بار زیاد خوردم حالم بد شد

کم بخور منم هوس کرده بودم هر بار میخوردم رحمم منقبض میشد 😕

نه بخور منم دلم خواست😤😤

ن بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان باران💕ساحل مامان باران💕ساحل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد