بچم ۶ماهشه ازکی میتونم غذا انگشتی بهش بدم

۴ پاسخ

اها باش ممنون

من خیلی تحقیق کردم بچه باید کامل بتونه بشینه تا بشه شروع کرد یعنی کمرش صاف بمونه موقع نشستن.کلا بهتره از ۸ ماهگی شروع کرد اما بازم از دکترش بپرس

میتونی بدی دیگه دکتر واس دختر من میخاد از پنج ماهگی شروع کنه

من تازه دیشب دادم اونم خیلی شل بود

سوال های مرتبط

مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی