سلام خانوما همین بادوما برا وزن گیری هستش یا ن

تصویر
۱۰ پاسخ

بادوم درختی خوبه
اینا زمینین

بادام درختی...نخود کشمش ...عالیه بخورن نوشجان ...بادام هندی هم خیلی خوبه...بادوم‌زمینی و گردو هم برای رشد مغز جنین عالیه 🥰

بادوم زمینی نه درختی حجم خوبی میده

ن اینا بادام.

تصویر

نه عزيزم بادوم درختي
اينا زميني

بادام درختی باید باشه.

اینم خوبه ولی اونی که میگن خیلی خوبه بادام درختیه

دکتر من نمی‌دونم چرا میگفت بادوم هندی واسه وزن گیری خوبه .از اون زرد کمرباریکا

من بادوم درختی شنیدم اینو نمیدونم

اینا زمینی هستن.بادوم درختی برای وزن گیری عالیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری