خانوما ژله اشکال داره بخوریم ؟

۹ پاسخ

سلام موردی نداره..اما سعی کنید ب تغذیه مفید و سالم روی بیایرد

من دو سه لیوان زعفران غلیظ خوردم چیزی نشد ژله

تو این هفته ام برم سونو میبینم قلب رو یا بزارم ۸هفته بشه فردا میشم ۷هفته

چ اشکالی داره گلی بخور اما چون قند مصنوعی داره سعی کن کم مصرف بشه ولی در کل بخور

ن عزیزم

میشه دلیل اینکه ممکن اشکال داشته باشه رو بگی😑😑😑

حداقل دو هفته ای یکبار میخورم

نه عزیزم مشکلی نداره من از اوایل بارداریم تا الان ژله میخورم

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته نهم بارداری