سمبوسه اشکال داره بخوریم؟

۲ پاسخ

نه عزیزم من تو ۷ هفته ویارم بود جاریم درست کرد خوردم

نه من میخورم😇حتی با سوسیس

سوال های مرتبط

مامان علیسام مامان علیسام ۱ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان آدوین مامان آدوین هفته نهم بارداری