خرمالو میتونم بخورم یا بده؟؟

۷ پاسخ

بخور عزیزم

دیروز از یه ماما پستی دیدم که از خرمالو تو بارداری خیلی تعریف میکرد فقط تو مصرفش زیاده روی خوب نیس

زیادنخور زردی میاره

بد نیست
زیاده روی نکن
و پخته ترینشون رو بخور
اگه یکم نرسیده اس نخوری بهتره یبوست میاره

بخور برا کمبود فقر اهن خوبه

یه دونه بخوری خوبه. ولی زیادش یبوست شدید میاره

چرا بده؟

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۹ ماهگی