سلام دوستان .چرا میگن خرمالو بده تو بارداری ؟

۸ پاسخ

کی میگه بده؟
من روزی یکی دوتا میخورم

سلام عزیزم بد نیس ولی کم بخور

وای من میخورم🤣چرا بده؟فقط برای یبوست؟

من ک روزی ۴تاهم خوردم

آبجی من ماه های آخر بارداریش خیلی میخورد ماشاالله یه دختر پر مو خوشگل به دنیا اورد

خرمالو انسداد روده و یبوست میاره نخوری بهتره

من که چند بار خوردم

بد نیست کم تر میگن بخورین مثلا هفته ایی سه تا بخور

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی