خانما خرمالو بخورم برام بده؟

۴ پاسخ

روزی یدونه اگه دیابت بارداری نداری میتونی بخوری عزیزم خیلی هم خاصیت داره.. ولی زیاده روی نکن..

یدونه فقط بدون پوست و رسیده باشه

فقط ی دونه بیشتر نه

نه اتفاقا خیلی خوبه
فقط اگه یبوست داری یبوستت و بدتر میکنه اگه نداری بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری