بچها دوساعته سر درد بدی گرفتم خطرداره؟

۵ پاسخ

من درد واژن دارم

وای من کل دیروز سردرد فجیع داشتم

مسکن ساده ۵۰۰ بخور برو یه جا اروم چشمات و ببند و بخواب،

نه استامینوفن ۵۰۰ بخور مجازه
من میگرنم تقریبا هر روز میخورم دکتر نوشت برام

فشارتو چک کن
چیزی خوردی یا گرسنه ای

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد