مامان ترشی لیته ضرر نداره بخورم

۳ پاسخ

خیلی کم

کم بخوری نه زیاد نخور از ی نظر خوبه ک من میخوردم تهوع مو میگرفت

زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان تودلی🫀🥹 مامان تودلی🫀🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند هفته دوازدهم بارداری