نحوه گرفتن از شیرخشک و بگید بی زحمت

۱۵ پاسخ

من کلا جمع کردم شیشه و شیر خشک و همه چی رو گفتم نیست
بعد هس بهش میوه و غذا و آجیل و کشمش اینا بده ک سیر بشه کامل موقع خواب یه کوچولو گریه داره یه چند روز بعد از سرش میفته

خب یه سوال بچه رو از شیرخشک بگیری اما آب و یا شیر پاستوریزه رو داخل شیشه بخوره چه اشکالی داره؟ اصلا چه ضرری به بچه میرسونه؟

باید خب نق زدنش رو تحمل کنی یک هفته.
پسر من چند شب پا میشد چند ساعت جیغ میزد و گریه میکرد.
باید بگیری دیگه

شب شام زیاد بهش بده قشنگ سیر بشه
چند تا شیر پاکتی کوچک نی دار هم بگیر بذار تو خونه
شب خوابیدنی یدونه ار اونا بهش بده بخوره
قمقمه نی دار هم براش بگیر
وقتی نصف شب پا شد
با اون بهش آب بده
یکی دو روز بهونه میکنه
خیلی بهونه شیر کرد
از اون شیر پاکتی ها بهش بده
بگو دیگه بزرگ شدی
از این شیرا بخور

کمش کن هر روز یه وعده کم کن اخرش میبینی فقط یکبار میخوره

من که پسرم خودش نمیخوره دیگه...من اول تو طول روز بهش ندادم...فقط شبا بهش دادم کم کم شبا هم کمش کردم مقدارش رو الان دیگه خودش میلش نمیبره

عزیزم تاپیک منو بخون کوتاه و مختصر هم هست من ادویه مثلا زرد چوبه زدم به سر شیشه و گفتم کثیف شده خودش گفت پی پی دیگه هر دفعه گفت شیر نشونش میدادم خودش میگفت نه پی پی تا چند روز بهانه گرفت و هر بار با دیدن شیشه شیر که ادویه بهش بود می گفت نه دیگه بعد یک هفته هم شیشه رو انداختم دور سعی کن کلادشیشه رو ازش بگیری و شیر پاسنوریزه رو تو لیوان معمولی یا لیوان نی دار بهش بدی

من ۲ماه پیش گرفتمش
یه روز صبح گفتم ببین شیشت کپک زده کثیفه اونم انداخ تو اشغالا منم دبگ ندادمش یه هفته گریههه کرد جیگرم کباب شد
هنوزم بعد ۲ماه میگ شیشی میخام
ولی خب سختیش هفته اول بود

براش یه قمقمه مینیون خریدم نی نازک میندازم توش کلفت باشه نمیتونه عاشق اون شد توش ابمیوه اینا دادم از شیشه بدش اومد دوروز دیگه بجای شیشه فقط مینیون رو بغل میکنه عاشقش شده دیگه نه شیر خشک نه شیشه نه شیر لبنی هیچی نمیخوره

یه شبه همه چیو جمع کن که خودتم مطمئن باشی چیزی درکار نیست،یه شب کلی اذیت میشی و تمام،شیشه شیر رم هم جمع کن کن و توش چیز دیگه جایگزین نکن که یه پروسه جدایی شیشه شیرم تجربه کنه

عزیزم پسر من در طول شب بیدار میشد و میخورد، شبا قبل خواب سعی کن غذا اونقدری بخوره ک سیر بخوابه، بعدشم شبا چند شب اولو بیدار میشه باید راهش ببری بخوابونیش.. من بغلش میکردم جای شیرشو نشون میدادم ک خالیه میگفت نیست ببین نداریم، گله میکرد چاره ای نبود میخوابید.. تا چهار شب اذیت شد.. بعد دیگه ولش کرد.. ببین صبر خودتو باید ببری بالا.. من همون شب ک تصمیم گرفتم ترکش بدم شیشه شیرشو هم انداختم اشغالی ک اصلا اونو هم نبینه

میتونی سر شیشه رو بیشتر ببُریش شیر زیاد بیاد نتونه بخوره بعد بهش بگی وااای خراب شده شیشت
بعد چندبار این طوری کنی دیگه میفهمه همزمان تو لیوان شیر بده اگر نی هم دوست داشت با نی بده فعلا چند روزی سرگرم بشه به نی عادت نمیکنه خیالت راحت ...
من از شیر خشک گرفتم تجربه دارم
دیگه با لیوان بخوره کم کم عادت می‌کنه نصف شب هم زیاد بیدار نمیشه ..
دوسه روز تحمل میخاد

دختر من یک سالو هشت ماهگی خودش گذاشت کنار. ویروس گرفت و اشتها نداشت منم از فرصت استفاده کردم دیگه فقط شیشه آب دادم دستش اما باور کن دوروزه دارم شیشه آب ازش میگیرم بیشتر بهم فشار اومده 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

عزیزم باید کلا ششیه رو جمع کنی درسته جیغ میزنه گریه میکنه ولی باید تحمل کنی دو سه روز عادت میکنه بچه من شیر میخواست بهش میگفتم نیست ندارم آب میخوای تا بهت بدم
شبا لیوان آب میزاشتم پیشم بیدار میشد بهش میدادم سه روز طول کشید تا شیر شبش قطع شد

من یهو گرفتم
تجربه‌مو نوشتم

سوال های مرتبط